Veelgestelde vragen

Heb je vragen over het gebruik van onze producten of diensten?
Op deze pagina hebben wij een samenvatting gemaakt van de meest gestelde vragen.

Aarzel niet om ons te contacteren indien je vraag er niet tussen staat.

> Autostickers

Klik hier, wij hebben hier speciaal een filmpje voor gemaakt.

> Betalingen

Wij bieden de mogelijkheid om je bestelling te betalen via Bancontact (België) en iDEAL (Nederland).

Via deze link in je account kan je een kopie van je factuur bekomen.

Ja zeker! Onze website is voorzien van een veiligheidscertificaat en voor de afhandeling van onze elektronische betalingen maken we gebruik van Mollie.

Neen, helaas is dit niet mogelijk. Omdat wij bij het ontwerpen van je product soms zelf zaken moeten inkopen vragen wij je om je bestelling vooraf te betalen via Bancontact/MinsterCash of iDeal.

Zo lang je bestelling nog niet ontworpen is kunnen wij je bestelling annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met me op via Facebook of per mail. Je betaling wordt dan teruggestort. Je kan ook een verzoek tot annulatie indienen via je account (klik hier).

> Mijn account

Via deze link kan je uw e-mailadres of e-mailadres ingeven, er wordt nadien een nieuw wachtwoord gegenereerd en opgestuurd naar je e-mailadres. Deze kan je nadien zelf weer aanpassen als je ingelogd bent op onze website.

Via deze link in je account kan je een kopie van je factuur bekomen.

Zo lang je bestelling nog niet ontworpen is kunnen wij je bestelling annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met me op via Facebook of per mail. Je betaling wordt dan teruggestort. Je kan ook een verzoek tot annulatie indienen via je account (klik hier).

Ja zeker! Neem hiervoor contact met ons op via e-mail.
Let wel dat je vanaf dan géén toegang meer hebt tot je eerder gemaakte bestellingen en facturen.

Of course! Wij weten graag naar wie en naar waar wij de bestelling moeten opsturen. Je behoud ook zelf een overzicht van de status van al je bestellingen. Uiteraard gaan we vertrouwelijk om met je gegevens. Deze worden niet doorgegeven en/of verkocht aan derden.

> Ontwerpen

Bij elk product heb je de mogelijkheid om de ‘te bedrukken tekst’ door te geven door middel van een tekstvak. Wij raden je aan om het ook zeker zo door te geven, zodat er geen fouten ontstaan bij het bestellen van meerdere producten.

Geen paniek! Als je product nog niet ontworpen is, kan er nog veel gered worden :-).
Geef me een seintje via Facebook of per mail, dan bekijken we samen wat er nog mogelijk is.

Neen. Omwille van de Europese auteursrechtwetgeving is het niet toegestaan om namen en/of logo’s van een geregistreerd merk te gebruiken. Tenzij je zelf de rechten beheert van het merk.

> Verzending

Ja zeker! Je kan naast je facturatieadres ook een willekeurig leveringsadres opgeven. Dit gebeurd tijdens het bestelproces.

Voorlopig leveren we enkel in België en Nederland.

Ja. Voor elk product, ongeacht de grootte en/of hoeveelheid, rekenen we een vaste verzendkost aan van € 5,95.

Wij verzenden al onze producten via Bpost.

Load More